2013. február 4., hétfő

Mátészalka

Mátészalkán nem sokat jártam életemben, akkor se turistáskodtam a városban, így nem is tudok semmit a településről. Még a kétezres évek elején vizitált itt a csapatom a Magyar Kupa keretében, így én és még egy busznyi társam utaztunk Szabolcsba egy kis meccsnézőbe. A Városi Sporttelep nagyon nem volt eldugva az érdeklődők elől, így jegyvásárlás után hamar be is toppantunk a "szentélybe". Ott nem sok minden volt ami említésre méltó. :) Az egyik hosszanti oldalon volt pár soros beton lelátó, a helyi drukkerek többsége itt vert tanyát, míg a vendégszektor a túloldalt volt kialakítva, pontosabban 'kijelölve" a korlát mögötti részen. Volt még két kispad, egy szép fasor, na meg egy kisebb futópálya körbe a gyepen. A klubházból nem sokat láttam (pedig ott jöttünk be), de az is volt, öltözőkkel együtt. Sok fényképet nem tudtam előbányászni a meccsel vagy a pályával kapcsolatban, így be kell érni ezzel a pár kockával ami készült, hol gondoltam én még akkor a "groundhoppingra" és a "blogírásra"................



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése