2013. február 15., péntek

Ayr

Skóciából még maradtak emlékek a 2012-es évből. Ilyen Ayr városa, a helyi United stadionja és a Racecourse, amit bűn lett volna nem meglátogatni.

A lósport kedvelői biztos örömmel látogatnak egy ilyen helyre, mint az Ayr Racecourse. Nekem mondjuk nem sokat mondott, de mivel a Főút mellett mentünk el, egyszerűen meg kellett állni és megnézni a létesítményt. Mondhatni Ascot után ez már kötelezőnek számított és ezzel is bővül a repertoár. Igaz itt nem láttam versenyt, csak magát a pályát. Sok mindent nem tudtam meg a helyszínről sem akkor, sem később, de nem is nagyon kerestem utána. Annyit sikerült megjegyeznem, hogy 1907-ben adták át és híres versenyeket bonyolítanak le errefelé, ami egyenlőre ki is elégítette a "pálya" iránti kíváncsiságomat.

Ayr Raceourse:


Ayr városába a szállásunk közelsége miatt ruccantunk át és a kocsikázáson kívül a Somerset Park megtekintése volt az elsődleges cél. A létesítményhez nem nyúltak mostanában, így egy igazi, régi, skót stadiont csodálhattam meg. Nagy szerencsém volt, mert a "United" épp akkor tért haza egy idegenbeli meccsről és a "szertáros" beinvitált a pályára. Innen látszott csak igazán mennyire nem nyúltak még hozzá a lelátókhoz. A tribünön kívül a másik három stand még állóhely volt, ami egy ekkora stadionnál szinte egyedülálló a brit viszonyokat tekintve. Persze az ódon lelátók egyszerre voltak történelminek és ezzel együtt viseltesnek mondhatók, de nekem bejöttek, már csak múlt és a régi stadionok egyre fogyatkozó száma miatt is. 

Somerset Park:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése