2013. február 23., szombat

"Apró" Krikettpályák Angliában

Mint már kifejtettem párszor a krikett nem tartozik a favorizált sportjaim közé, de azért megnézem ha éppen nincs más a TV-ben, de igazából elég az összefoglaló amit adnak egy-egy nagyobb meccsről vagy bajnokságról. A pályákat viszont szívesen meglátogatom és mivel ez Anglia egyik legnépszerűbb sportja nincs olyan falu vagy város ahol ne lenne 1-2, vagy akár egy tucat krikett csapat és a hozzáillő sportpálya. Az utazásaim során így lépten-nyomon belebotlok egy-egy kisebbe, amit természetesen le is fotózók majd megosztok itt a kedves érdeklődőknek

Wooburn Town városában már jártam a tavalyi évben és a pályáról is készítettem pár felvételt, de az idei havazás után sem hagyhattam ki, hogy pár télies kocka bekerüljön a gyűjteménybe. Igaz a távolság kicsit "messzi", de azért visszaadja a hóval borított táj és pálya szépségét.

Wooburn Green - Wooburn Park:

A taplowi Ten Acres mellett elmentem egy párszor, hiszen elég sűrűn jártunk a Cliveden Roadon, de csak idén sikerült szakítanom egy kis időt arra, hogy megállva készítsek pár felvételt a pályáról. A pályáról, ami igen szép környezetben terül el, fákkal és szép épületekkel körbevéve és a klubnak is akad egy kis épülete egy kisebb terasszal.  A lényeg hogy hosszú kerülgetés után, csak sikerült itt is "megállni", amit a mellékelt fotók is bizonyítanak.

Taplow  - Ten Acres:

Cookhamen is átutaztunk már jó párszor, de igazából nem nagyon tudtam, hogy van a falunka egy eldugott pontja az Odney Lane-en, ahol a helyi Odney Club kriketterei gyűlnek össze olykor és ütögetik a labdát. Miután megtudtam, hogy ezen az eldugott kis zsákutcában van egy szép kis pálya, gyorsan arra is fordultam egy alkalommal és készítettem pár felvételt, de csak kívülről, mert a helyi klubtagok nem igen szeretik a hívatlan látogatókat.

Cookham - Odney Lane:


Datchet településsel Windsorból jövet lehet találkozni és ha valakit nem csak a "város" érdekel hanem a helyi sportélet is, annak ajánlott a Datchet CC pályájának megtekintése. A Wally Gage Memorial Ground egy igen szépen karbantartott, rendezett külsővel bíró krikettpálya, amiről tényleg érdemes volt pár felvételt készíteni. Igaz be nem lehetett jutni a zárt kapu és a kerítés miatt, de így kívülről is meg lehetett oldani az "emlékmegőrzést".

Datchet - Wally Gage Memorial Ground:

A Blenheim Palace egy csodálatos építmény Angliában Woodstock közelében ahol a "Marlboroughok" mellett Churchill is felnőtt. Az épület mellett a park az ami jobban elkápráztatja az embert. Nem csak a hatalmas fű és fa "tömeg" hanem a kis patakok, tavak, a szépen művelt kertek és egy kisebb vízesés is kedvére van a látogatóknak. Engem mindezek mellett a palota mögött vagy előtt (kinek hogy tetszik) kialakított krikettpálya is lekötött, amely a Blenheim Park Cricket Club hazai pályájául szolgál és valljuk be, ennél szebb környezet nem is nagyon adódhat egy szimpla kis krikett egyesületnek a játékra.

Woodstock - Blenheim Park:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése