2012. október 4., csütörtök

Zalaegerszeg

Zalaegerszegre elsőnek labdarúgó meccsre jutottam el (azóta se jártam ott másért) és mindez már elég régen történt, valamikor 1995 augusztusban, amikor is életem első idegenbeli túrája szólított a zalai megyeszékhelyre. Akkor még szinte, sőt biztos hogy gyermek voltam, így a szülök csak annyit tudtak, hogy a "Zete" ellen játszunk, azt viszont elfelejtettem mondani, hogy minderre Debrecentől 450 kilométerre kerül majd sor. Mire rájöttek már száguldott velünk egy kényelmes busz nyugatra, én pedig teljesen felpörögve vártam hogy megérkezzünk. Akkor még nem volt sehol a "nagy stadion rekonstrukciós" program, így a ZTE stadion láthattam a régi mivoltában. Nekem akkor mindez "szépnek és lenyűgözőnek" hatott, a mi kis "oláhgabink" után ami betonnal volt kiöntve az már "nagy stadionnak" számított. Ez pedig pont ilyen volt.
Aztán a sors úgy hozta hogy eljutottam még párszor a nyugati országrész eme szegletébe, akkor is amikor a "régi" lelátók álltak és akkor is amikor sor került a három oldal felújítására, leszékezésére és befedésére. Kétségtelen a 2002-ben felújított létesítmény sokkal nívósabb lett a székek és a tetőszerkezet után, az összképet csak a negyedik oldal omladozó betonja rontja. Ennek ellenére legalább van egy félkész stadion arrafelé, amit legalább lehet mutogatni. Nálunk lassan két évtizede semmi, csak ígérgetés........



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése