2012. október 24., szerda

Milton Keynes

2009-et mutatott a naptár amikor eljutottam Milton Keynes városába, melyről előzetesen nem sok jót tudtam volna elmondani. Sőt csak rossz dolog szerepelt az emlékezetemben, melyből kiemelkedett a híres Wimbledon AFC elköltözése Londonból MK-ba. Persze ez csak annak szúr szemet aki legalább annyira követi a labdarúgó eseményeket mint én és ezen belül nagyon nem szereti, ha tradicionális együttesek tűnnek el a süllyesztőben telephely változtatások és licencjogok eladása miatt. Szóval ilyen előjelekkel érkeztem a városba, ahol elsőnek a 2007-ben bezárt, The Hockey stadiont kerestem fel. Szerencsémre a stadion két nagyobb lelátója még állt, sőt a főtribün még egész jó állapotban volt. Aztán további szerencsémre az épületet felügyelő biztonsági cég alkalmazottja még azt is megengedte, hogy csapjak benn egy kört, így igazán nem panaszkodhattam a kezdetekre. Félig lebontva, kissé gazosan, már nem volt olyan impozáns az angol gyephoki válogatott egykori hazai stadionja, de azért kívülről a fő lelátó és egyben klubház még igen csak odatette magát.

The Hockey Stadion:


Innen a Milton Keynes Dons FC új arénája felé vettem az irányt, mely a város egy teljesen más pontján épült fel és kizárólag a labdarúgó csapat otthonául szolgál. A nem túl fantáziadús Stadion MK-ra keresztelt létesítmény kinézete távolról és közelről is igen impozáns volt, amin csak dobott a fekete szín, ami nem gyakori a stadionok világában. Szóval elsőre tetszett, másodjára viszont rájöttem, hogy túl modern ez nekem, de azért még is több volt benne mint sok új, túlmodernizált stadionban. Sajnos be nem jutottam, mert még egy portást sem találtam, így kívülről szemlélődtem, illetve ahol lehetett bepillantottam a szentélybe. Ekkor még csak a stadion alsó lelátói voltak leszékezve, a további felszerelésre csak később került sor, de igaz ami igaz a helyi drukkerek még így sincsenek annyian, hogy ezt a fél stadiont megtöltsék. Ezután már csak az  őskorinak nem nevezhető belváros megtekintése szerepelt a programban, majd a környékbeli parkok és tavak felfedezése. Összegezve: pozitív csalódás volt számomra a "city" minden tekintetben.

Stadion MK:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése