2012. október 8., hétfő

Newquay

Cornwallban 2011-ben jártunk pár nap erejéig és ha valaki látni akar szépet a brit szigeten, akkor ne hagyja ki Anglia ezen részének megtekintését. A tengerpart és az ott megbúvó apró falvak, kisebb városok feledhetetlen élményt nyújtanak. Nekünk legalább is nagyon bejött. Egy valami rontja csak a látványt és a felhőtlen kirándulást, az pedig nem más mint az időjárás, de ha az ember előre megbékél vele "hogy úgy is esni fog" akkor gond egy szál se, lehet élvezni a látványt. Sportügyileg, pontosabban labdarúgás ügyileg nagyon nincsenek arrafelé eleresztve a települések, így a 4-5 napos tartózkodás alatt, csak a helyi (értsd: ott volt a szállásunk) Newquay AFC stadionjába botlottam bele. Igen belebotlottam, hiszen a "világvégi" kirándulás a páromnak szólt, így próbáltam mellőzni a megszámlálhatatlan angliai "libalegelők" mindegyikének a megtekintését. Nem is érhette szó a ház elejét, hiszen a pár napos üdülésbe csak a Mount Wise stadion "piszkított" bele. Itt se időztünk sokat, csak gyorsan körbenéztem, készítettem pár fotót és megállapítottam hogy nem egy "Premier Ligás" együttessel van ma dolgom.

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése