2012. október 4., csütörtök

Cheshunt

A Paradise Wildlife Park-ból hazafelé tartva ugrottunk be Cheshunt település Cheshunt Football Clubra keresztelt csapatának Cheshunt nevű stadionjába. A megtalálással nem volt gond, hiszen a főút mellett helyezkedett el a "borostyán". Viszont a környezet elég fura volt, mert egy kavicsbánya (vagy valami hasonló) mellett terült el, így elsőre egy portástól kértem engedélyt a belépésre, majd a hatalmas markoló és szállítógépek között lavíroztam be a stadionba. Ott már várt rám egy pályamunkás, akik kicsit borgőzös állapotban körbemutogatta a háromezer főre kalibrált létesítményt és nagy örömmel vette tudomásul, hogy engem pont az ő csapatuk stadionja érdekel. Rövid párbeszéd és pár kép készítése után el is búcsúztam, hiszen jobbnak láttam nem belemenni mélységében a helyi klubtörténetnek.


hancsi78


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése