2020. május 8., péntek

King George Arena


Amikor komolyabban kezdtem el foglalkozni a magyar labdarúgással, benne a csapatokkal, bajnokságokkal és kupasorozatokkal, akkor hallottam először az angol Corinthian Football Club csapatáról, akik 1904-ben Magyarországon járva egy trófeát is magukkal vittek a MAC csapatának, majd 1907-08-tól kezdve az MLSZ által egy kupasorozatot írtak ki a Corinthian díj elnyerésére. Az első világháború csak félbeszakította, a második viszont megszűntette a serlegért kiírt küzdelmeket, amely ezen időszak igen rangos trófeájának számított Magyarországon, még akkor is, ha egy idő után csak amatőr csapatok vehettek benne részt. Szóval én ekkor hallottam először a CFC csapatáról, majd Angliába kerülve folyton a lehetőséget lestem, hogy eljussak a sokat hallott amatőr csapat otthonába és ott magamba szívjak egy kis történelmet, amelyet ez az angol csapat írt az én hazámban. 2016-ban jött el ez a lehetőség, de sajnos meccs híján csak a stadiont tudtam megnézni. Akkor épp idegenben játszott a Corinthian Casuals FC (1939-ben egyesült a Corinthian FC és a Casuals FC), de a pályagondnoknak köszönhetően bejutottam a pályára és megcsodálhattam a három fedett lelátóval is felszerelt apró kis létesítményt. A stadion maga is egy későbbi fúzió (Tolworth FC) eredménye, ugyanis addig (1988) nem rendelkezett saját grunddal a CCFC, csak vándoroltak pályáról-pályára a környéken. A stadion érdekessége még, hogy az üllőszektorban a székek egy részét a szomszédos stadion (Plough Lane - Wembley FC) bontásakor kapta a klub. Az aznap szerzett élmény megfizethetetlen volt számomra, kár hogy a shopot nem lehetett kinyitni.


LONDON - Kingston upon Thames
King George Fields - King George Arena
Corinthian Casuals FC

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése