2021. november 25., csütörtök

Sportcsarnokok - Európa

Sportcsarnok fronton eléggé elvagyok veszve az Egyesült Királyságban, néha azt se tudom, hogy amerre járok van e nagyobb sportcsarnok vagy sem. Sokszor utólag jövök rá, hogy adott sporttelepen bizony volt csarnok is, így nem egy esetben visszamenőleg jegyzem be őket, hiszen képem van, csak azt nem tudtam, hogy adott fedett létesítmény kosár, röplabda vagy ritkább esetben kézilabdapályát is rejt magában, de ezzel sokszor Európában járva is szembesülök.

Belfastban is így jártam, ráadásul ott az Ashfield Girls és az Asfield Boys School külön-külön  is rendelkezik egy-egy sportcsarnokkal, mint ahogy külön sporttelepük is van a lányoknak és a fiúknak. A francia Wimerux-ban járva is ezt tapasztalhattam 2012-ben, a sportpálya mellett lévő fedett létesítmény egyben egy sportcsarnokot is takart, így kap egy külön kis részt a blog megfelelő részében. Fethiye stadionjánál is ez volt a helyzet, a tribünök árnyékában volt egy kis hodály szerű létesítmény, amely egy kisebb sportcsarnok rejtett változata volt, amely a KC Fethiye otthona is egyben. Egyedül Cipruson, Paphos városában tudtam, hogy mi a helyzet a stadion környékén, mert itt már jártam korábban és akkor felfedeztem magamnak az Aphrodite Sports Hall-t, amely egyszerre ad otthont a helyi röplabda, kosárlabda és kézilabda csapatoknak név szerint a Dionysos VC, Pafiako VC röplabda, a APOP Paphos BC kosárlabda és a Proodeftikos Paphos HC kézilabda csapatának. Ráadásul ez volt az egyetlen amit megközelíthettem, sőt, be is mehettem, így mondhatni innen van csak igazán értékelhető képem a most felsorolt európai sportcsarnokok közül.

Belfast - Ashfield Boys School Sports Ground (2014):

Belfast - Ashfield Girls School Sports Ground (2014):

Wimerux - St. Beuve Boulvard (2012):

Fethiye - Fethiye Sehir Stadion (2012):

Paphos - Aphrodite Sports Hall (2019):

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése