2021. november 26., péntek

Kingsmeadow

2014-ben vetődtem a Kingsmeadow Stadion felé, mely vetődés oly tudatos volt mint amikor egy kapus a bűntetőt próbálja hárítani. Nem titkolt célom ugyanis, hogy London minden jelentősebb stadionját és csapatát felkutassam angliai létem alatt, így a Kingston-upon-Thames kerületében található létesítmény sem maradhatott ki a sorból. Ráadásul több ok is hajtott. Elsőnek is a Kingstonian FC, aztán az akkor éppen itt játszó AFC Wimbledon csapata, valamint a szomszédban van egy atlétikai stadion, amivel 2in1 hatása volt az ekkor The Cherry Red Records nevezetű létesítményem. Sajnos nem érkeztem a legjobb időben, így mondhatni majdnem minden zárva volt, kivéve a parkolót és egy kiskaput, így ha nem is minden igényt kielégítő, de aránylag jó képekkel vértezhettem fel a blogot. Mint később kiderült, még épp időben érkeztem ahhoz, hogy láthassam a stadiont ebben a formában és ebben a társbérletben, lévén 2016-ban a Chelsea FC megvette az egész "kócerájt" a női csapata számára, így a Kingstonian FC 2017-ben otthon nélkül maradt és egy kis leaterhead-i kitérő után jelenleg a Corinthian Casuals FC stadionjában húzzák meg magukat. Az AFC Wimbledon-nak is mennie kellett, de nekik szerencsére elkészült az új stadionjuk az egykori Wimbledon Greyhound helyén Mertonban, így a Crazy Gang hosszú évek után 2020-ban végre hazatérhetett.


London - Kingsmeadow Stadion

2014

 (Kingstonian FC / AFC Wimbledon)



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése