2021. november 20., szombat

Füves Kispályák - Anglia II/5

Ismét három sporttelep 3-3 füves kispályája következik a közelmúltból.

 

Wooburn Green-ben elég sokat jártam pár évvel ezelőtt, így a két falu (Wooburn Geen és Bourne End) között lévő parkban sok-sok felvételt készítettem. Ennek megfelelően 2016-ból és 2018-ból is van bejegyzés, hisz mindkétszer jártam a Wooburn Parkban sétálni egy picit és mellette nem hagyhattam ki a sporttelep újra fotózását sem. 

Oxfordban is megfordultam már párszor, de a River Sports and Social Club Gorund-ra a Roman Way-en ellenben csak egyszer vetett a sors és akkor is csak futtában készítettem tucatnyi felvételt a hatalmas  zöld terület egész jól elszeparált játéktereiről, amelyekből a kis füveseket csak ideiglenesen használják. 

Rottherfield Pepperd-ben is hasonló volt a helyzet, eleddig mindössze egyszer jártam a településen, akkor is csak a Recreation Ground-ot, a Rotherfield United FC egyik otthonát néztem meg, ahol a nagypálya mellett három kisebb füves pálya is ki volt mérve, lévén a grundot inkább az utánpótlás csapat használta.


Wooburn Green - Wooburn Park (2016.10 / 2018):


Oxford - Rover Sports and Social Club Ground / Roman Way (2015):

Rotherfield Pepperd - Recreation Ground (2011):

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése