2014. július 22., kedd

Matricák - Argentina

Egy kis Dél-Amerikai kalandozás következik  a matricák világába, mert akad pár darab levonó a birtokomban eme távoli földrészről is. A számuk persze nem túl magas, de "agg" koruk a különleges kategóriába emeli őket. Mivel nem vagyok nagy Argentin fan és a levonók sem képzik a gyűjteményem alapjait, ezért nagy energiát sem fordítok a gyarapításukra. Ezen különleges darabok is csak egy nagyon kedves barátomnak köszönhetően kerültek az én kollekciómban, lévén ő befejezte a gyűjtésüket én meg ha közvetetten is, de vállaltam, hogy megőrzöm őket az utókornak és a kategorizálás után egyben tartom ezen különleges ereklyéket. A szavam tartottam, a matricák szépen ki lettek válogatva, majd mindegyik megkapta a maga kis "besorolását" és így már semmi akadálya, hogy a blogra is felkerüljenek.

Boca Juniors:


Chacarita Juniors:

Gimnasia La Plata:


Independente:

River Plate:


Rosario Central:

San Lorenzo:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése