2014. július 17., csütörtök

Kisebb rögbipályák Angliából

Miután sikeresen bemutattam már egy tucatnyi kisebb futball és krikettpályát Angliából, most a harmadik legnépszerűbb sport a rögbi aprajának egy része következik
Farnham Royalban egy hatalmas parkban több sport és több pálya szolgálja a sportolás érdekeit, így nem kell csodálkozni, ha a helyi rögbiseknek is van egy külön pályájuk és edzőpályájuk. Igaz nem szem előtt, hanem a terület egy kissé eldugott pontján. Azért a megtalálással nem volt gond, mert a pályának és a klubnak külön parkolója volt, csak onnan még sétálni kellett egy csöppet, hogy elérjem azt amit keresek. Sok mindenre persze nem számítottam, de a kis klubépület és a kialakított pályák adták mindazt amit egy ilyen kisebb egyesülettől elvár az ember. A megszokott számú képmennyiség elkészítése után még lefotóztam a többi pályát is, majd továbbálltam a szomszédos faluba.

Farnham Royal, Farnham Park Rugby Ground: Farnham Royal RUFC

Farnham Royal, Farnha, Park Rugby Training Ground:Farnham Royal RUFC

Gulidfordból hazafelé jövet száguldottunk el egy nagyobb park mellett és ahogy arra számítani lehetett működött ott pár egyesület, különböző sportok kapcsán. Én a The Pavilion egysége mellett álltam meg, ami mint kiderült a Guildfordian Bison RC rögbiseinek otthona. A klubépület itt igen határozott volt, a megfelelő címerekkel, névvel  ellátva, de a pálya igazából nem volt más, mint két kapu és egy nagy rét. Ez be is határolta a fényképezési lehetőségeimet, de amit lehetett azt megtettem, így a számomra megfelelő élményekkel és képszámmal hagytam el a várost.

Guildford, The Pavilion: Guildfordian Bison RC

Guildford, The Pavilion Rugby Training Ground: Guildfordian Bison RC
 
London Hillingdon része igen csak zsúfolt pálya ügyileg, így nem csoda ha lépten-nyomon beleakadok egybe. A hayesi rész talán a legzsúfoltabb, hisz itt tényleg egymást érik a zöld gyepek, ahol vagy egy foci vagy egy krikett csapat szerepel, de mint a jelen eset is mutatja a rögbisek is rendelkeznek külön szentéllyel. A Hayes RFC épp játszott amikor ott jártam, így nem engedtek be csakúgy a mérkőzésre, szóval más taktikát kellett kitalálnom, hogy sikeresen fotózhassak, mert a meccset nem volt időm megtekinteni. Szerencsére volt lehetőségem "paparazziskodni", így nem maradtam képek nélkül, mint azt a melléklet is mutatja.

London - Hillingdon,Grosvenor Playing Field: Hayes RFC

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése