2014. július 23., szerda

Anglia - Foci +


A nagy "sportkalandozásaim" alatt párszor belebotlottam olyan létesítményekbe, pályákba amelyek igazán nem sorolhatok be a blog külön megnyitott rovataiba, így amolyan Foci + "jelzővel" kerülnek fel az oldalra.

Még 2008-ban jártam Reading városában és a Madejski Stadionnál, ahol az akkor éppen 10 éves stadion mellett a csapat kényelmét és felkészülését szolgáló fedett edzőközpontot is lencsevégre kaptam. A csarnok a stadion közvetlen szomszédságában terül el, így nem volt nehéz pár képet lőnöm, de ennél többet nem tettem az "ügy" érdekében.

Reading: Madejski Stadion Training Center

London Hillingon részén mint azt már korábban említettem igen szép számmal sorakoznak labdarúgó, krikett és rögbi pályák, de sportcsarnokból vagy szimpla atlétikai stadionokból sincs hiány. Emellett még számtalan sportolásra alkalmas terület és létesítmény lelhető fel a főváros szélén. Hayes egy különösen zsúfolt része ennek a kerületnek, így nem csoda, ha a több apró pálya mellett ráakadtam egy Goals Soccer Centerre, ami a labdarúgás "kispályás" szerelmeseinek kínál kiváló lehetőségeket a maga jól kinéző pályáival, körítésével. Természetesen ha már arra jártam készítettem pár képet, ami nem volt megerőltető, lévén a központ a Hayes Gate FC otthona mellett volt kialakítva.

London - Hillingdon, Hayes Goals Soccer Center

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése