2014. július 9., szerda

10 Angol sál a múltból


Lassan-lassan tényleg felkerül az összes régi sálam a blogra és ezt most újabb 10 angol nyakbavaló beiktatása jelzi. Mint általában az angol sálak, ezek sem zavarnak sok vizet a gyűjtők palettáján, de az én szívemnek kedvesek, lévén a labdarúgás "feltalálása" mellett az első sálak is a brit szigetekről származnak. Talán ennek vagy a bő választéknak köszönhetően én előszeretettel zsebelem befelé ezen darabokat. Főleg a kisebb csapatok kellékei azok, melyek színt visznek a világhírű csapatok garmadája közé, így én is ezeket részesítem előnyben, ha tehetem. Most ilyen kisebb-nagyobb gárdáktól szerzett ajándékok kerülnek fel a képek közé. Sok hozzáfűzni valóm nincs is, mert egyik darab sem annyira egyedi, hogy külön esszét érjen, így most csak egyszerűen közlöm, hogy ez az újabb tíz a régi sálaim közül.











hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése