2014. április 8., kedd

Welwyn Garden City

A számomra kissé fura nevű Welwyn Garden City városában már vagy két éve jártam, de az egyik helyi csapat stadionjának megtekintéséhez nem sok szerencse párosult. Előtte ugyan már feltérképeztem egy nagyobb létesítményt a városban, de gondoltam miért is ne alapon, a helyi FSC is csak megmutatja magát nekem, hisz olyan "szépen kértem". Sajnos nem így lett. A pályát megtaláltam, de oda be nem juthattam hiszen minden irányból el volt zárva a bejutási lehetőség, így maradt a bejáratok lefotózása. Itt nem sok mindent tudtam fényképezni, de legalább a csapat nevével és címerével ellátott kapu elárulta, hogy jó helyen járok. Azért még próbáltam innen-onnan bepillantást nyerni a lelátók irányába, de csak bokrokat, fasort és hasonló "torlaszokat" sikerült megörökítenem. A Herns Lane-i vizit most így alakult, talán majd legközelebb több szerencsével járok.


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése