2014. április 10., csütörtök

Sálak - Erdély

Erdélyi sálaim száma nem verdesi az eget, alig hét darab van birtokomban és a hét sál mindössze 4 csapatot képvisel. A nagyváradi Liberty sálat már elég régen kaptam a csoport ott székelő szekciójától, így ez volt az első ami a birtokomba került (Kösz Norbi!). A Csíkszeredai korong sálat Ilyés Tomi barátom hozta nekem amikor arra járt pár cimborával, így ha nem köszöntem volna még meg elégszer akkor most megteszem újra! Az aradi két nyakbavaló kicsit más körülmények között jutott a birtokomba, mondhatni saját szerzemény az UTA csapatának és szurkolóinak debreceni vizitje alkalmával maradt nálam és lett a gyűjteményem része, szóval ezt a csoportnak és saját magamnak köszönhetem. A kolozsvári sálak már az újkor szerzeményei és a KVSC 1907 csoportjától kaptuk (kaptam) ajándékba, de kellett hozzá Ronaldo és Saca keze, akik eltették nekem, lévén elég levés időt töltök mostanság szeretett kis hazánkban, így hát nekik is köszönöm. Ezen háromban van egy kedvenc darabom méghozzá a kolozsváriak által készített  KVSC - DVSC barátság sál, mely igazán impozánsra sikeredett. Köszönet nekik érte, mint ahogy mindenkinek aki valamilyen formában segített összehozni nem csak ezt a hét darabot, hanem azt a másik pár százat ami a kollekcióm része!








hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése