2014. április 14., hétfő

Jegyek - Győr Kézilabda


Győrbe elég sok meccsen voltam, ha egybe vesszük a DVSC kéziseinek és labdarúgóinak a Rába-parti fellépését, akkor meg főleg. A lányokkal a kilencvenes évek vége felé jutottam el elsőnek. Egy szerdai MK meccsre utaztunk le hárman, hogy élőben láthassuk a kedvenceink fellépését. A nap emlékezetes maradt számomra, még akkor is ha az elfogyasztott nagyobb boroskola mennyiség tompított az emlékképeken. Mivel korán érkeztünk a várost is volt időnk feltérképezni ami már akkor szép volt. Ezután is sokszor úgy mentünk, hogy legyen időnk nyugodtan italozgatni a helyszínen vagy a környéken. A következő évben már egy nagy busszal indultunk a bajnoki meccsre, majd ha nem is minden évben, de pár szezononként csak kikötöttem a Magvassy Mihály sportcsarnok vendégszektorában. A birtokomban lévő szerény 7 jegyből álló kollekció ráadásul nem is mind személyes élmény része, mert volt amelyet a barátoktól kaptam, igaz több olyan meccs is volt, ahol meg jegyet nem kaptam, így azok meg nem lehetnek itt, de hát ezen már kár is morfondírozni. A Győri ETO - DVSC női kézilabda meccsekről az alant látható jegyek vannak jelenleg a birtokomban, így csak ezek kerülhetnek most a bejegyzésbe.








hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése