2014. április 9., szerda

USMTE Paris

A 2010-es párizsi kalandozásaink alatt a szállásunk nem messze terült el az USMTE Paris football grundjától, így egy délelőtt gondoltunk egy merészet és elsétáltunk a kissé szürke létesítmény irányába. Persze nem tettünk nagy kitérőt, mert a metrómegállók pont arra voltak, csak a buszozás helyett, most a sétát választottuk. Mondhatni kötöttük az egészségeset a hasznossal. A pályáról aztán sok mindent nem sikerült megörökítenem, lévén csak a főutca irányából tudtam pár felvételt készíteni és bizony onnan nem sok belátás nyílt a sporttelepre. Azért megpróbáltam a legjobbat kihozni a látogatásból és amit lehetett azt lefényképeztem, hogy megmaradjon az utókornak a "nagy" találkozásunk. Ez mindössze pár felvételt jelentett, azon is többnyire ugyanaz az épület és a csapat lógója volt látható, de ez is több volt mint a semmi és én nem is vagyok az a telhetetlen fajta. Majd legközelebb talán többre futja.


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése