2014. április 23., szerda

Uxbridge Cricket


Uxbridge London egyik külső kerülete és mivel én sokat időt töltöttem ezen kieső részen, nem maradhatott ki a szórásból a helyi Cricket Ground megtekintése sem. A pálya mellett rengetegszer elhaladtam, mire lett egy kis időm és kedvem, hogy bemenjek és készítsek pár fényképet a nem is olyan kis sporttelepről. Most ugyan csak a kriketterek létesítményével foglalkozom, de itt található egy hatalmas leisure centre, egy komolyabb atlétikai stadion és a Brentford FC utánpótlás bázisának is van kialakított szeglete a közelben. Mint írtam most csak a parafagolyó dobálók pályájával foglalkozom, ami nem most került kialakításra, de felújítva biztos hogy nem régen volt. A kapuk, a környezet, az épületek és maga a pálya és minden kiszolgálója teljesen újszerű állapotban volt. Ha nem tudnám (ki volt írva a kapura), hogy 1971-ben adták át, azt hihettem volna, hogy csak pár éve építették az UCC-nek. A pályán körben nem voltak fix lelátók, csak a pavilonnál lehetett helyet foglalnia pár tucat embernek. A fáma még is 6.000 néző befogadásáról ír, amit higgyünk el, mert miért is kételkednénk. Pár tucat kép készítése után odébb is álltam mert aznapra egész kis túrát terveztem magamnak sportpálya ügyileg.


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése