2014. április 8., kedd

Leatherhead


Leaterhead városában csak átutazóban fordultam meg, de az a kis idő épp elég volt hogy a Fetcham Grove stadion felé vegyem az irányt. Mivel többnyire nem szoktam előzőleg tájékozódni a helyi stadionok nagyságáról, szépségéről meglepetésként ért, hogy már a bejáratnál egy komolyabb kis homlokzat fogadott, rajta a kialakított beléptető kapukkal és természetesen a csapat nevével, címerével díszítve. Szerencsére a mellette lévő kapu is tárva nyitva volt és az ott lévő gondnok bácsinak elmondva mit is szeretnék simán bemehettem az elzárt területekre és nyugodtan körbe is járhattam a lelátókat. Nem is tétlenkedtem és igaz a standok kevésbé voltak komolyak mint azt elsőnek látni véltem, azért így is egy örök élmény volt feltérképezni a kis szentélyt. Bármennyire is alapos akartam lenni az idő nem nekem dolgozott, így hosszabb eszmecserére vagy alaposabb vizsgálatra nem volt idő odabent. A megfelelő mennyiségű és minőségi "kópia" elkészítése után búcsút vettem a lelátóktól és a kedves kis bácsitól, majd gyorsan átmentem még a szomszédba megnézni, hogy a kriketterek is hasonlóan "aranyos" pályán fogadják e az ellenfelet, de erről majd később, egy újabb bejegyzésben!


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése