2014. április 23., szerda

Jegyek - Kispest


A Bozsik stadionba csak a kilencvenes évek végén jutottam el elsőnek és akkora már a stadion eléggé lepusztult állapotban volt. Nem is mentem legközelebb, csak az új évezredben és valahogy azután se jött össze minden évben a túra a vörös-feketékhez. Valamiért ide ritkábba jutottam el mint a többi nagy budapesti klub vendégszektorába. Közben a stadiont szépen felújították, leszékezték, átfestették, de én továbbra se sűrítettem a látogatást. Az elmúlt pár évben meg egyáltalán nem voltam, így az onnan származó jegyek, nem is nekem, hanem Gabikának, Atkának vagy Roninak köszönhetőek. Ezzel együtt mindösszesen 7 jegy van csak a Kispest (Budapest Honvéd) - DVSC meccsekről a birtokomban. Ez nem nagy szám, de legalább ennyi is van, én meg ugye becsülöm a kicsit is és remélem ha másért nem ezért tovább bővül majd a készlet.








hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése