2015. június 20., szombat

Jegyek - Siófok

Ha az emlékezetem nem csal Siófokra 1997-ben jutottam el elsőnek, de nem a magyar családoknak megszokott Balatoni nyaralás volt a cél, hanem a Bányász stadion, ahol a Vasutas lépett fel bajnoki meccsen. Életem során csak labdarúgó meccsre érkeztem Siófokra, nekem ez volt a szórakozás és pihenés a magyar tengeren. Ha egy osztályban szerepeltünk akkor mentem busszal, vonattal, kocsival, de a sors fintora miatt a kezdeti években állandóan késő őszi vagy kora tavaszi időpontban utaztunk, ami lehetetlenné tette a tóban való fürdőzést. Ez később változott, így néha nyári időpontban mehettünk a közben többször nevet és színt cserélő siófoki csapat otthonába. Pontosan nem tudom hányszor fordultam meg a Révész Géza utcában, de jártam arra néhányszor. A 10 jegy is ezt támasztja alá, még akkor is, ha az utolsó darabokhoz már nem tartozik személyes élmény. Legalábbis nekem nem!












hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése