2015. június 17., szerda

Swindon Road Sports Grounds - Highworth

Highworthban két évvel ezelőtt jártam és mindenféle helyi érdekességet mellőzve, egyből a labdarúgó és krikettpálya felé vettem az irányt. A Highworth Town FC és Highworth CC otthona már közzétettem itt a blogon, de a sövény túloldalán található füves krikettpálya és két labdarúgó játéktér még nem került a nyilvánosság elé. Sehol nem találtam viszont a terület hivatalos nevére utaló bejegyzést, így a három pályát a Swindon Road névvel illettem, lévén ezen főút mellett terültek el. Mivel a terület pontos nevét se találtam meg, így sajnos a pályákon játszó sportklub vagy sportklubok kilétét se tudtam kideríteni. A terület amúgy elég egyenetlen volt, mondhatni hullámos, de a játékterek szépen fel voltak festve, igaz a kapuk hiányoztak. A klubépület nem tűnt a legmodernebbnek, de az látszott hogy időnként használva van, így ha nem is komoly szinten, de valakik biztos sportolnak itt hétről-hétre. Mindezek kiderítése még várat magára, de ha lesz rá időm alaposabban utánajárok a hiányosságomnak.

Cricket Ground:

Football Ground 1:

Football Ground 2:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése