2015. június 15., hétfő

Angol Focipályák

Két kisebb angol focipálya kerül közlésre a mostani bejegyzésben. Az első, a Burghclere Sports Club területén található játéktér, amelyet még 2012-ben fedeztem fel. Amikor arra jártam a focipálya épp nyugalmi állapotban volt, se kapuk, se felfestések, így az FC Burghclere otthona elhagyatottnak tűnt volna, ha a kriketterek nem gondoskodtak volna a terület karbantartásáról. A másik pálya London szélén található, és pár kisebb csapat otthona Hillingdonban. Az Willow Tree Open a Hayes End Wanderers FC és a Yeading Wanderers FC csapatáé is egyben, de az is lehet hogy a nagy testvér mintájára ez a két kisebb klub is közös útra lépett azóta, vagy már akkor is. A pályán nagy csata folyt amikor lencsevégre kaptam, így ha maradok és megnézem a találkozót még több élménnyel lehettem volna gazdagabb. Sajnos az idő szorított, így a grundhopping kimaradt, csak egyszerű stadion vizitőr maradtam most is.

Burghclere, Recreation Ground:

London-Hillingdon, Willow Tree Open:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése