2015. június 16., kedd

MSE Sporttelep


Mezőkövesden, a híres fürdő és Debrecen viszonylagos közelsége ellenére sem voltam soha, egészen 2009-ig, amikor Fortuna összesorsolta a labdarúgó csapatainkat a Magyar Kupában. Ekkor útra keltem még pár tucat társammal egyetemben és végre szemügyre vehettem a várost. Ettünk-ittunk, majd a kora délután kezdődő meccs miatt a stadion felé vettük az irányt. Ekkor még csak a fedett tribün volt kialakítva az MSE sporttelepén, ahová vendégszurkolók lévén nem tehettük be a lábunkat. Nekünk a szemközti oldalon kialakított ideiglenes szektorban volt a helyünk, ami egy füves placc volt alkalmi kerítéssel elzárva. A két kapu mögötti részen ekkor még semmi nem volt. Aztán változtak az idők, erősödött a helyi csapat és pár esztendő múlva feljutottak a legfelsőbb osztályba. Ez magával hozta a stadion rekonstrukciós programot, így legközelebb (2013-ban) amikor arra tévedtem, már épp kezdetét vette a felújítási munka. Sok minden ekkor még nem volt kivehető a lelátókból, a főtribün még állt és pompázott, a szemközti oldalon is volt már egy kisebb lelátó, de ez csak ideiglenes állapot volt. Pár hónap múlva teljesen megváltozott a látkép, ugyanis két oldal kapott komolyabb standot a főlelátó mellett, de ezt én akkor még nem láthattam. Csak a talajmunkát és az ezzel járó földhányásokat, kordonokat, amelyek körbevették a pályát. A műfüves játékteret is ekkor fotóztam le, amely merőlegesen fekszik a centerpályára, és a végében a helyi sportcsarnok épülete látható. Sajnos a két gárda egy esztendőt szerepelt azonos osztályban, így azóta sem volt alkalmam a városban vizitálni és szemügyre venni a már álló lelátókat az MSE szépülő sporttelepén.

MSE Sporttelep
2009

2013

MSE Sporttelep Műfüves Sportpálya
2013

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése