2013. október 19., szombat

Vámospércs

Vámospércs mindig is kedves város volt számomra. Elsőnek mert élnek itt rokonok és ha nem is sűrűn, de azért alkalomadtán megfordultam náluk. Aztán dolgoztam is a környéken határőr koromba, így amolyan műveleti területnek számított, plusz él itt jó pár barátom, haverom akiket a munka vagy éppen a meccsre járásom alatt ismertem meg. Szóval szeretem ezt a kisvárost a maga egyszerűségében és azzal amit adhat nekem. A helyi Sporttelepre többször is kijutottam, sőt egy helyi városnap alkalmából megnéztem a Vámospércsi Bocskai - Hajdúszoboszló megyei bajnoki meccset, már mint amennyit a munka engedett, hiszen aznap dolgoztam. A helyi ramazúri miatt elég szép számmal voltak szurkolók a meccsen és a győztes gólt barátom és egyben kollégám (Varga Zsolt) szerezte, így ha nem lett volna rajtam határőri egyenruha még a pályára is beszaladok, mert ugye a vér az nem válik vízzé. A meccsen kívül még sokszor jártam a környéken, így volt időm feltérképezni és lefényképezni a pályát. Legutóbb 2013-ban, igaz soha nem voltam túl alapos ezen a téren. A sporttelep nem a környék legszebb és legjobban karbantartott létesítménye, hiszen ha elugrunk a pár kilométerre lévő Fülöpre vagy éppen Nyírábrányba, akkor már láthatjuk is a különbséget. Főleg, hogy az említett két település nincs is városi rangra emelve. Szóval Vámospércsen lenne mit belefektetni a "sportba" és igaz voltak / vannak felújítások, de az egykor az NB3-at is megjárt csapatra ráférne egy szebben karban tartott pálya és környezet. Ettől függetlenül nekem az egyik kedvenc vidéki pályám, valószínűleg a pozitív emlékek miatt. Plusz ott a Margó (Margaréta Presszó), ami jó pár sarokkal odébb esik bent a központban, de összefügg a Bocskaival, hiszen a csapat képeivel van tele a kricsmi és a játékosok és a szurkolók egyik gyülekezési helyének számított egykoron és talán még ma is!



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése