2013. október 6., vasárnap

Balatonkenese

A balatoni kirándulásom újabb állomása Balatonkenese, ahol a helyi sportpályát tekintettem meg, ami  Balatonkenesei LC otthona. Elsőnek a főútról néztem meg az egyik oldalát, de ha nem lett volna kinn egy figyelemfelkeltő tábla simán elmegyek a létesítmény mellett. Szerencsére észrevettem és egy gyors fordulót követően, megpróbáltam megkeresni a helyes irányt, vagyis azt ahonnan egy kicsit többet látok a játéktérből. Szerencsére meg is találtam és egy kisebb emelkedőn felkaptatva eljutottam a helyiek "szentélyéhez". A kerítések épp felújítás alatt voltak, így egy nagyobb résen sikerült bejutnom a pályára. A játéktér nem tartalmaz különös dolgokat: kapu, háló, körbe korlát, de ennél semmivel sem több. A klubépület igen csak parányi volt. Rajta a klub nevével, címerével, de ennél semmivel se több. A körbenézés és alapos "kamerázás" ellenére se töltöttem tíz percnél többet a pályánál, így még volt idő bőven a környező települések sportpályáit is felkutatni! 


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése