2013. október 19., szombat

Dunkerque

Még 2008-ban történt, hogy Angliába tartva volt pár óránk a komp indulásáig, így elhatároztuk szétnézünk a környéken, ami jelen esetben Dunkerque városát jelentette. A felfedezés sikerrel járt, legalább is részemről, hiszen a helyi kosár és röplabda csapat csarnoka mellett megtaláltam a Stade Marcel Tribut létesítményét, amelyen az USL Dunkerque labdarúgói fogadják ellenfeleiket. A kocsit letettük a közeli parkolóba és egy kicsit alaposabban szemügyre vettük ezt a stadiont, amire akkor azt mondtam, de jó lenne ha legalább egy ekkora és ilyen stadionba mehetnénk mi is ki Debrecenbe hétről-hétre. Ez akkor még álomnak tűnt, így maradtam a valóságnál és elővéve a kamerát sűrűn fotózni kezdtem a lelátókat. A vizit nem tartott sokáig hiszen teljesen nem tudtunk körbe menni a pályán, de ahová lehetett oda bekukkantottam és csináltam pár felvételt. Miután ezzel is megvoltunk visszamentünk a belgákhoz és ott mentünk le a tengerpartra eltölteni a hátralévő időt, mert maga a kikötő város miliője nem nagyon jött be egyikőnknek sem!


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése