2013. október 14., hétfő

Újabb skót nyakbavalók

Egyszer már kerültek fel skót nyakbavalók a blogra, de ez már régen volt, így kénytelen voltam egy új bejegyzéssel adózni az újabb 8 kelléknek. Nincs köztük különleges példány, de azért az Aberdeen FC több mint 20 éves sáljának beszerzésekor szívből örültem. Akár csak a Kilmarnock és St. Johnstone sáljainak, melyeket azóta szeretnék megszerezni mióta Skóciában jártam az említett két csapat stadionjánál. A St. Mirren és Stenhousemuir csapatairól addig nem sokat hallottam, amíg meg nem lettem sáltulajdonos. A glasgowi Rangers sáljai meg nem olyan őrdöngősek, hogy bármiféle külön elbírálást érdemeljenek. Ezzel a nyolc sállal bővült tehát az elmúlt egy évben a "skót osztály", így pontosan 20 sálam van eme nagyszerű ország csapataitól! 









hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése