2013. október 10., csütörtök

Beaconsfield Cricket

Beaconsfield városában nem csak a futball és a rögbi hódít hanem a helyi krikettereknek is van egy szép kis pályájuk a település egyik szegletében. A három meghatározó angol szabadtéri labdás sportot a helyiek egyformán kezelik, így egyik sem bír nagyobb jelentőséggel mint a másik, tehát a stadionjaik is hasonló kapacitással bírnak, sőt még a bajnokságokban is hasonló szinten szerepelnek, persze ki-ki a mag sportjának megfelelően. A Wilton Park mellett elég sokszor elhaladtam lévén egy igen forgalmas csomópont mellett terül el, de a fotózásra egészen a tavalyi év kezdetéig vártam. Ekkor se jártam nagy szerencsével lévén az idő se volt valami fényes valamint hétköznapról lévén szó a pálya se volt nyitva, így kénytelen voltam kívülről fényképezni. Mindezt szerencsére meg lehetett oldani onnan is lévén nem volt az a nagy elbarikádozás. Amúgy a krikett pálya nem mutatott semmi új vagy kirívó dolgot, csak szimplán rendelkezett mindennel amit egy ilyen kaliberű létesítmény elbír. A megfelelő számú és minőségű képek elkészítése után már tovább is álltam és ha majd időm engedi egyszer eljövök akkor is ha meccselnek a "fehér ruhások" és készítek pár egyedibb képkockát is a parkról.

Wilton Park:


Wilton Park Training Ground:



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése