2013. október 11., péntek

Inverness Caledonian Thistle

A tavalyi skóciai kirándulásomból még kimaradt Inverness városa, ahol a helyi labdarúgó csapat otthona mellett egy atlétikai és gyephoki csapat stadionját is megtekintettem. A Calaedonian stadion megtalálásával akadtak gondok, ugyanis az előzetesen felírt "postcode" sehogy sem akart elvezetni a szentély irányába. Már-már feladni kényszerültem a találkozást, amikor a "józan paraszti észre" hagyatkozva kicsit tüzetesebben kezdtem el kutatni az "ipari park" széles utcái között és szerencsére rá is leltem a helyes irányra és a város határában álló stadionra.Elsőnek kívülről jártam körbe a létesítményt és megállapíthattam, hogy a fő tribün mellett a többi lelátó eltörpül, de esetleges túlzott érdeklődés esetén a stadion ezen standjai tetszés szerint megnagyobbíthatóak, legalább is hely az van rá. Nagy élet nem volt a stadion környékén, de a lakókocsiból kialakított shop azért nyitva volt, így betértem egy sál erejéig. Az eladó hölgy nagyon kedves volt, látta hogy fotózok ezerrel, így megkérdezte nem akarok e bemenni és onnan is megnézni a lelátókat! Naná hogy akartam, így belülről is megtekintettem a helyiek egyik büszkeségét. A Caledonian stadion meglátogatásával egy leget is felállítottam magamnak, hiszen ez a legészakibb pálya amit valaha meglátogattam!


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése