2013. október 10., csütörtök

Német jégkorong sálak

Német jégkorong sálból csak 5 darab van a gyűjteményemben, de ebből mindjárt kettő egyedi jellegzetességekkel bír. A Krefelder sál ugyanis a második sál a gyűjteményemben, amit még anno 300 Forintért vettem egy Benito becenevű Fiorentina szurkoló sráctól! Hogy miért maradt mindez így meg bennem, hát azért mert mint írtam ez volt a második sálam! Igaz ekkor még eszembe se jutott, hogy ezután egyre jobban halmozni fogom az "élvezeteket". Anno csak azért vettem meg eme sárga-fekete darabot, mert a haver épp pénz szűkében volt én meg segíteni akartam és mondom miért is ne díszíthetné a szobám falát egy ilyen német jégkorong sál! A másik példány ami kiemelkedő a sorozatból azaz ESC Hamm 98/99-es bajnoki sálja, ami konkrétan a legnagyobb sál a gyűjteményemben és egy hazai gyűjtőtől (Kecsege - Zalaegerszeg) került hozzám! Olyannyira nagy, hogy a szimpla kis kamerámmal elsőre le se tudtam fotózni és kénytelen voltam "összephotoshopolni", hogy itt mégis csak egy sálként szerepeljen és természetesen a teljes terjedelmében! Ezen kívül a Berlini Jegesmedvéktől mindjárt két sálam is van, de a Cologne városi jegesektől is akad egy, ami így együtt öt.






hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése