2012. szeptember 29., szombat

West Ham United

Ha nem is gyerekkorom, de fiatalkorom egyik leghíresebb stadionja az Upton Park volt. Nem is annyira a csapat, hanem az Inter City Firm ténykedése, a róluk szóló hírek, az általuk elkövetett csínytevések tették méltán híressé, vagy inkább hírhedté a Green Street környékét. Fiatalként bizony nem egyszer gondoltam rá milyen jó lenne látni a Boleyn Groundot és az ott magasodó és egyedülálló stadiont. A nagy találkozásra 2007-ig kellett várni, amikor a londoni kirándulásaim egyike a WHU hazai fellegvárához vezetett. A látvány már elsőre megfogott, de mindez csak a stadionra értendő, hiszen a környék már nem annyira nyerte el tetszésem. A fő stand a bástyáival szerintem nagyon jól mutatott távolról és közelről egyaránt, ráadásul véd az eső elől ami természetesen folyamatosan szakadt a nap folyamán. A lelátók többi része már nem annyira különleges, sőt mondhatni átlagos "angol", de nekem így is átlagon felülinek számított. Elég sokáig kóboroltam a környéken, így felfedeztem a környező kisebb WHU létesítményeket és egy sál erejéig a hivatalos boltba is betértem. A napot fülig érő szájjal fejeztem be és elázva, hiszen az eső egy percig sem csillapodott.


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése