2012. szeptember 4., kedd

Sálak

Egy kicsit belemerültem a stadionok taglalásába és közben teljesen megfeledkeztem a gyűjtemény rovatról. Persze ebben volt egy kis tudatos mellőzés, lévén a sálak, zászlók nagy része újrafotózásra kerül, míg a jegyek, matricák feldolgozása nem éppen két percet vesz igénybe.

Amíg megszületnek a felvételek, addig is pár gondolat arról hogyan kezdődött.

A sálakat 1999-óta gyűjtöm, sokáig csak egyetlen nyakbavalóm volt melyet éjjel-nappal hordtam és akkor gyűjtésre egyáltalán nem is gondoltam. Aztán felmerült bennem, hogy össze kellene szedni a DVSC ereklyéket és el is kezdtem a műveletet még az ezredforduló előtt és ez a mai napig tart. Egyenlőre nincs pontos listám, de több mint 130 debreceni nyakbavaló van a birtokomban, a kezdetektől napjainkig. Tudatosan csak a saját csapatom sáljait gyűjtöm, a többi csak amolyan "mellékesen" került hozzám. Ez nem azt jelenti hogy kevésbé fontosak számomra, csak azt hogy tudatosan nem kerestem más csapatok nyakbavalóit. Amerre jártam vettem, amilyet kaptam az maradt a gyűjteményemben, így mára elértem a közel 700-as darabszámot, ami természetesen tovább bővül. Sáljaim közül nem cserélek és nem adok el egyetlen darabot sem, egyszer megtettem, de az akkor ért trauma miatt minden egyes darab marad nálam. Jelmondatom azóta egyszerű "amelyik sál nincs meg, azt nem is keresem, így hiányát sem érzem, ha viszont eladok, elcserélek egyet, annak hiányát állandóan érezni fogom".

1999, az első év termése:


2001-re már így festett a debreceni gyűjtemény:


hancsi78




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése