2012. szeptember 29., szombat

London apraja

A londoni nagy klubok és stadionjaik mellett olykor jutott idő megtekinteni a kisebb csapatokat és azok hazai pályáit, így most ezekről adok közre egy csokorra valót.

Dagenhamban járva és megtekintve az ottani nagyobb stadiont (Victoria Road) metróra szálltam és a kizötyögtem a Redbridge FC hazai pályájául szolgáló Oakside stadionhoz, mely egyben a Barkingside FC hazai pályája is. Legalább is amikor 2007-ben ott jártam az volt. A redbridge-i és barkingside-i csapatok alakulása és stadion használatuk amúgy eléggé keszekusza és követhetetlen, így ennek kibogozására most nem is vállalkoznék. A lényeg hogy voltam arra, a metróról leszállva sokat gyalogolnom sem kellett lévén ott volt a pálya az állomás mellett. Be nem jutottam, így meg kellett elégednem a "külső" fotózással, majd roboghattam tovább nézelődni.

Victoria Road (Redbridge FC / Barkingside FC)

A másik "helyi" vagy éppen környékbeli pálya a Mayesbrook Park stadion volt, mely abban az időben a Barking & East Ham United FC otthonául szolgált. Pontosabban már nem szolgált, mert 2006-ban megszűntek a kék-fehérek, így az általuk képviselt 5 év (2001-ben alakultak) nem hagyott mély nyomokat az angol labdarúgásban. A pályát azért láttam és most ez volt a lényeg, igaz mély nyomok bennem sem maradtak a látványtól.

Mayesbrook Park Stadion (Barking & East Ham United FC)


Elhagyva Barkingside és Redbridge területét Kingsbury is szolgált egy kisebb stadionnal és edzőpályával, mely a Silver Jubilee Park egyik szegletében volt kialakítva. A pálya szépen körbe volt véve sövénnyel, így meccsnap és megfelelő gondnok híján csak körbejárni sikerült, de azért ez legalább sikerült. Az edzőpálya ellenben mindenki számára "élvezhető" volt. A hazai csapat a Kingsbury Town FC akik még 1919-ben tették le az alapköveket és azóta rendíthetetlenek a környék alsóbb ligáiban. Sokat nem időztem a parkban, lévén csak a délutáni munkakezdés előtt ugrottam be "háztűznézőbe".

Silver Jubilee Park (Kingsbury Town FC)


Silver Jubilee Park Training Ground (Kingsbury Town FC)


A "mai" utolsó "kisstadion" egy millwall-i kirándulás mellékese volt, mert szerencsésen felfedeztem hogy a Surrey Docks stadion is a környéken van. Nosza elugrottam és megnéztem magamnak ezt az egykor szebb napokat megélt létesítményt. A Fisher Athletic (London) FC egykori hazai pályája mára (2007) már eléggé lepusztult lévén a csapat áttette székhelyét Dulwich-ba és a régi, jó öreg létesítmény az enyészet martalékává vált. A fű szépen megnőtt (habár még akkor vágták), a lelátók is rogyadoztak és a klubházat egy kis tűz is pusztította. A látvány siralmas volt, de azóta lehet már rég ledózerolták, ami még siralmasabb tény a "lelátó" szerelmeseinek.


Surrey Docks (Fisher Athletic London FC)


hancsi78



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése