2021. március 25., csütörtök

Nicosia - Makario Sports Center

Ciprus egyik legnagyobb sportközpontja a fővárosban található Makario Sports Center, amely a stadionja mellett több nagypályát és sportcsarnokot is magába foglal, de van itt tenisz stadion vagy épp íjászoknak kialakított pálya. A mai bejegyzésben a labdarúgásé a főszerep, azaz a stadion mellett a három edzőpálya kerül fel a blogra. Én 2019-ben jutottam el ide és  nem volt nagy gond bejutni a sporttelepre, igaz a pályákat így is csak távolról szemlélhettem. A hatalmas létesítményeket egy nagy parkoló övezi, így nem volt gond letenni a kocsit sem, de sajnos így is alig láttam valamit a központban elhelyezett Makario Stadionból, lévén a nagy hodály le van süllyesztve a földbe, ami kint maradt az pedig csak szürke beton rozsdásodó kapukkal és kerítéssel. Azért körbe jártam tisztességgel az egészet, így a behemót (ciprusi szemmel mérve) mellett a másik három pályát is megtekintettem, valamit a többi létesítményt, amelyekből a csarnokok tűntek a legszebbeknek. Ezeket egyébként még mindig a fővárosi nagyok (Apoel, Omonia) használják kosár, kézi és röplabda meccsekre, de a labdarúgó szakosztályaik és a válogatott már régen elköltözött az újabbnak számító GSP Stadionba. Jelenleg a fővárosi kicsik (Olympiakos, Ethnikos Assia, Digenis Morphou, Doxa Katakopias) osztoznak rajta, mint főbérlők, igaz az Olympiakos néha átbútorozik a szomszédba, ha kevés a hely, vagy jól megy a szekér. 

Nicosia / Lefkosia

Makario Sports Center / Makario Stadion

2019

Olympiakos Nicosia FC
Ethnikos Assia FC
Digenis Morphou FC
Doxa Katakopias FC





hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése