2021. március 1., hétfő

Lemaradt Focipályák - UK

A következő bejegyzés azon labdarúgó pályákról szól, amely valami oknál fogva lemaradtak a korábbi bejegyzésekből, de tökéletességre törekedvén próbálok minden egyes grundot megemlíteni a blogon, ahol már jártam, csak épp a fényképező nem dolgozhatott úgy ahogy szerettem volna, vagy egyszerűen a véletlen találkozás útját járva, csak később, az adott sporttelep kielemzése során jöttem rá, hogy itt bizony még volt egy nagypálya a stadion mögött csak én nem vettem észre. 

Kendalban, a Kendal Castle Playground-on nem ez volt a gond, itt csak egyszerűen a kastélyból fényképezgettem a környéket, így a domb lábánál található sporttelepet is, csak az előző, ezzel foglalkozó bejegyzésben egyszerűen kimaradt ez a focipálya, amelyet egyébként a Kendal Town FC is használ.
Cardiffban a National Hockey Centre sporttelepén figyelmen kívül vettem, hogy a gyephokisok műfüves stadionja mögött van egy füves labdarúgópálya is, amely Cardiff Corinthians FC hazai grundja, de sajnos első körben nem vettem észre mi van a sövényen túl.

Wenvoe településen is hasonló volt a helyzet. Itt még nagyon az elején jártam a "szakmának" így hiába jártam körbe az apró stadiont, a mögötte lévő focipályát egyszerűen kihagytam a sorból, de egy fél kép azért így is készült a füves területről.

A Tynecastle Stadion-hoz elég későn érkeztem 2012-ben és már épp sötétedett, így körbejárás helyett csak a homlokzatot fényképeztem, majd elhagyva Edinburgh-ot jutott eszembe, hogy a stadion mögött a Heart of Midlorhian FC használ egy edzőpályát is.

Valami hasonló történt velem Perth városában is, igaz itt be se jutottam, lévén épp meccshez készülődtek nekem pedig csak a hazaúton egy rövid kis megállóra volt időm, így a stadion mögötti füves edzőpályának legnagyobb részét csak elképzeltem magamnak, mindössze egy kis sarok maradhatott fent a képeken a stadion árnyékában.


Kendal - Kendal Castle Playground (Kendal Town FC):

Cardiff - National Hockey Centre Football Pitch (Cardiff Corinthians FC):

Wenvoe - Station Road East:

Edinburgh - Tynecatle Stadion Football Pitch (Heart of Midlothian FC):

Perth - McDiarmid Park Football Pitch (St. Johnstone FC):

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése