2021. március 17., szerda

Tenisz - Bisham Abbey NSC

Bisham nem egy nagy település a Temze partján, de ennek ellenére a Bisham Abbey National Sports Centre egy igen nagy sportközpont, benne golf foci, tenisz, hokipályákkal és egy hatalmas sportcsarnokkal. A nagyságát a környék vonzerejének köszönheti, lévén Marlow épp a folyó túlpartján van, így onnan, vagy a környék gazdag falvaiból ide sereglenek az emberek karbantartani testüket, vagy edzeni az ifjúságot. A mostani bejegyzés a teniszről szól és kicsit lemaradva mindjárt két vizitet is felölel, lévén 2015 után 2018-ban is csaptam egy kört a sporttelepen. A teniszpályák, akár csak a többi játéktér kiváló adottságokkal rendelkeztek és kiváló kondícióban is voltak. Ez igaz volt a salakos és a keményborítású pályákra is. Az eltelt három év alatt még azt se vettem észre, hogy romlott volna egy kicsit is a felület minősége, a környezet pedig ugyanolyan tiszta és ápolt volt. Egyébként mind a két "talajtípusból" 4-4 court állt rendelkezésre, de érdekes módom, amikor ott jártam egyetlen teniszezőt sem láttam. Ennek okát nem tudtam kideríteni, de valószínűleg a korai látogatásaimnak tudható be mindez. A lényeg, hogy a BANSC teniszpályái és az egész terület nagyszerű állapotban, kimagasló kényelemmel, rendezett környezettel és pályákkal várja az itt sportolni vágyókat.

Bisham

Bisham Abbey National Sports Centre

2015 / 2018






hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése