2021. március 6., szombat

Elmaradt kispályák - Wales

A nagypályák mellett pár kispálya is kimaradt a szórásból! Most épp Wales-ben találtam rá néhány ilyen grundra, amelyek most hiánypótló gyanánt felkerülnek a blogra.

Bethesda településen a labdarúgó stadion (Parc Meurig) árnyékában volt egy füves kicsi, amit az itt sportolók használhatnak egy laza baráti focimeccsre vagy akár edzésre. Nem csodálom, hogy anno nem vettem észre, hisz épp csak lopva tudtam képeket készíteni az idetelepedett "karavánlakóknak" agresszív fogadtatásának köszönhetően.

A Coed Helen Recreation Area  (Caernarfon) területén többféle sportpálya is ki van alakítva, de a nagyok árnyékában egyszerűen megfeledkeztem a kosarasoknak létrehozott Streetball pályáról, így most ezt a hiányt is pótolnám.

Cardiffban nem csak a füves nagypályát, hanem egy kisebb füvest sem vettem észre a sövényen túl, de a régi felvételek böngészése közepette rájöttem, hogy bizony ott van az a mag teljes valójában.

Bethesda - Parc Meurig:

Caernarfon - Coed Helen Recreation Area:

Cardiff - National Hockey Centre:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése