2015. április 2., csütörtök

Olimpia Stadion London

2012-ben megvolt az olimpiai láz Londonban, ami azt jelentette, hogy a helyiek elhúztak ahová lehetett, míg a sportot szerető turisták megjelentek ahol csak lehetett. A rendezvényre épített Olimpia Stadion építéséről lemaradtam, így csak a nyitás előtt vágtam neki a városrész és az olimpiai park, falu felfedezésének. Sajnos késve érkeztem, így mindenhol zárt ajtók fogadtak, mert annyira közel esett a megnyitó. Azért a messzi távolból és egy hatalmas áruház üveges "kilátójából" meglehetett csodálni a remekműveket. Az olimpia után gondoltam közelebbi ismeretséget kötök a létesítménnyel, de ismét csak nem jártam szerencsével, mert az átalakítási és bontási munkálatok miatt nem lehetett megközelíteni a stadiont, így ismét csak a "kilátó" maradt. Azóta már látogatható a stadion és lassan a West Ham United csapata is beköltözik a falak közé, de azóta én makacsoltam meg magam és a közelébe se mentem a londoni Olimpiai Stadionnak.




hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése