2015. április 9., csütörtök

"Nekem Új" DVSC sálak


A tavalyi évben nyolc régebbi DVSC sálat sikerült beszereznem és ezek közül volt pár, ami igazán ritkaságnak számít. Megszerzésük csak a szerencsének volt köszönhető, és természetesen azoknak a barátoknak, ismerősöknek, akik nekem adták a felbecsülhetetlen értékeket. A sorban az első egy szimpla, kötött Debreceni VSC sál, ami hiányzott a gyűjteményemből, így amikor unokatestvérem szólt, hogy lenne neki pár eladó darab gyorsan kaptam az alkalmon. A következő két csíkos nyakbavaló egyszerű kötött, melyekre felvarrók kerültek. A SZUD - Boys Bielefeld közös példány még 2006-ban csinálta a csoport, és vitte ki Karácsonyi ajándékként a német barátoknak. Mindössze 24 darab készült belőle, és ha nincs Reggio akkor sálam sincs. Persze kicsit kalandosra sikeredett a megszerzése, mert a közvetítő eltette ugyan nekem, de mire ide kellett volna adni, már nem volt sehol. A türelem persze sálat is terem, így a nekem szánt darab végül pár éves késéssel ugyan, de megérkezett méltó helyére. A Szívtiprók - Red Territory közös selyemsál egy igazi muzeális darab. Sokáig úgy volt, hogy a 4 Szívtiprók alapító és egyben Red Territory tag már nem tud nekem segíteni a beszerzésben, amikor jött Saca barátom és örömmel közölte, hogy megtalálta a sálat és nekem szándékozik adni. Kevés boldogabb ember volt nálam azon a napon! A következő Szívtiprók selyemsálból már volt egy változatom (a sajátom) de ebből a típusból több készült kisebb eltérésekkel, egyéni igényeknek megfelelően. Az eltérő változatot Zé Norbi barátomnak köszönhetem, aki a sál mellett még ezernyi régi ereklyével lepett meg a találkozásunk alkalmával. A Bad Boys sálja is hasonló kivitelezésű a Szívtiprókéhoz és tudtommal három változat is készült, az alig tucatnyi tagot számláló csoportnak. Ebből ez a második fajta, amit be tudtam szerezni. A nyakbavaló Zalaegerszegről (Kecsege) tért haza és a mai napig a legdrágább sálam, mármint ezért a sálért adtam a legtöbb pénzt ezidáig. Az Anti Tirpák selyemsál három színben készült anno, amiből most a fekete került hozzám köszönhetően Szanyi Sanyi barátom nagylelkűségének. Soha rosszabb évet!













hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése