2015. április 8., szerda

Golf, golf, golf

Mivel lassan mindenféle sportot és a velejáró sportlétesítményt felveszek a listámra, az Angliában oly népszerű golf sem maradhat ki a szórásból. Sokáig nem szenteltem nagy figyelmet a golfpályáknak, így csak egy-egy nagyobb kirándulás során az utamba eső pályákat kaptam lencsevégre. Az elmúlt években viszont tudatosan elkezdtem beiktatni az útitervbe és lefotóztam pár ismert és kevésbé ismert golfpályát is. Mint írtam hiány az nincs belőle a szigeteken (akár csak a többi sportpályából), így amerre lépek "golfpálya" terem. A belépéssel már itt-ott akadnak gondok, hiszen sok esetben szigorú szabályai vannak a klubhoz való tartozásnak. Ennek függvényében sokszor csak a bejáratig jutottam el, a további belépéshez be kellett volna lépnem az egyesületbe, ami persze nem megy csak úgy és persze nem ártana golfozni is tudni, vagy legalább megtanulni. A most bemutatott három golfpálya nem tartozik az elit kategóriába, így a bejutással sem volt gond, de a korai látogatásom miatt még nem mélyültem el a fényképezésben, szóval csak pár darabot készítettem, azt is főleg az "utcafrontról".

London - Ealing: Perivale Park Golf Course:


Flackwell Heath: Flacwell Heath Golf Club:


Hedsor: Hedsor Golf Club:



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése