2015. április 9., csütörtök

London Cricket

A féléves londoni tartózkodásom alatt főleg a labdarúgó stadionokat látogattam végig, így a rögbi és krikettpályákra csak kevés idő és figyelem jutott. Ha volt (mármint idő is figyelem) akkor is csak a nagy és híres létesítmények jöhettek szóba, így a kisebb pályák fotózása csak a szerencsének volt köszönhető. Így kaptam lencsevégre az Ealingben található The Brentham Club krikettpályáját, de az akkori érdektelenségem miatt alig pár kockával lettem gazdagabb. Barnetben már mint "nem londoni" lakos érkeztem és az Underhill stadion melletti krikettpályára csak éppen hogy odafigyeltem, így innen is alig pár felvétel gazdagítja a gyűjteményemet. A Kew CC otthonával viszont már más volt a helyzet. A Kew Garden és Park meglátogatásakor volt idő és kedv a The Pavilion alaposabb fotózására, és nem mellékesen ez csak két éve történt és ekkor már komolyabban vettem az effajta kisebb szentélyek fotózását is. Ennek köszönhetően sokkal több és szebb képpel lettem gazdagabb, így a pálya ilyesfajta bemutatása is látványosabb és meggyőzőbb lett. 


London - Ealing: The Brentham Club Cricket Ground:


London - Richmond upon Thames: The Pavilion (Kew Garden):


London- Barnet: Underhill Cricket Ground:



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése