2013. március 7., csütörtök

Shrivenham

Shrivenhamban a tavalyi évben jártam és ha már ott voltam természetesen nem mehettem el szó és fényképezés nélkül a helyi pályák mellett. Elsőnek a helyi krikettpályát vettem "górcső" alá és igaz sokat nem mutatott magából a "hely", de azért készítettem pár képet a "blognak" és természetesen az emlékeimnek.

Barrington Park:

A kriketterek mellett a labdarúgók pályája is megtalálható volt a településen, ami már sokkal jobban nézet ki, lévén legalább szép kis kerítés határolta és egy, pontosabban két kis lelátóval is rendelkezett. A korlátok és a kerítés szépen karban volt tartva, így a lepusztultságnak a nyoma sem volt felfedezhető a Recreation Ground-on. Az egyik hosszanti oldalon egy kisebb fedett lelátó volt kialakítva, pár soros ülőhellyel és a csapat nevével is ellátták a kis "alkalmatosságot". A klubépület is rendelkezett egy kétsoros kis lelátó résszel, de ez már a az egyik kapu mögötti részen volt kialakítva és nem tűnt kényelmesnek innen a meccsnézés. Az apró kis létesítmény elnyerte a tetszésemet, egy ilyen kis csapatnak minimum egy ilyen minőségű és kialakítású pályával kellene rendelkeznie, nem csak Angliában, hanem mindenhol a világon.

The Recreation Ground:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése