2013. március 14., csütörtök

Francia sportcsarnokok

Még 2001-ben jártam "Bordóban", ahol volt időnk a városban és környékén kószálni, hiszen az esti programot lemondta az UEFA, vagyis elmarad a Girondins Bordeaux - DVSC UEFA kupa találkozó. A hirtelen jött szabadprogram keretében botlottunk bele a Palais des Sports monumentális épületébe, amely a helyi kosarasoknak ad otthont és még ezernyi más dolognak. Ennek részletezésébe nem fogok belemenni, lévén én is csak később tudtam meg mi is a teljes szolgáltatása a létesítménynek. Engem persze csak a sport része érdekel, így maradjunk annyiban, a JSA Bordeaux Basket csapata játssza / játszotta itt meccseit.

Bordeaux - Palais des Sports:


Pár évvel később épp Angliába vártunk behajózásra, amikor a rendelkezésünkre álló szabadidőt Dunkerque feltérképezésére szántuk. Előzetes tájékozódás nélkül belevetettük magunkat a városba és az én nagy szerencsémre pont a helyi stadion és a mellette lévő sportcsarnok mellett sikerült megállni. Ezen utóbbi létesítmény a helyi röplabdázóknak áll rendelkezésére (és még ki tudja kiknek / miknek) és természetesen ha már ott jártam készítettem is róla pár kockát, még akkor is ha sokat se a létesítmény, se a benne játszó csapat nem mondott számomra.

Dunkerque - Stade de Flandres:



A Stade de Flandres csarnok körbesétálása után kószáltunk még erre-arra és egy kis "folyóparti" séta közben ráakadtunk a Salle Marc Burnod-ra keresztelt sportcsarnokra, mely a helyi női kosárlabdázók hazai pályája. Ezzel a létesítménnyel is úgy voltam mint az előző társával, ha már útba esett készítettem róla pár felvételt, pedig sok információval nem rendelkeztem vele és a csapattal kapcsolatban sem. Ezen ismereteim azóta se sokkal bővültek. A rendelkezésre álló szabadidőnek és a szerencsének köszönhetem eme három csarnok lencsevégre "jutását", amiért hálás is vagyok a magam módján.

Dunkerque - Salle Marc Burnod:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése