2013. március 7., csütörtök

Loftus Road - QPR

2007-ben sodort az élet a Loftus Road irányába és be kell valljam igen csak kíváncsi voltam a QPR jelenlegi hazai pályájára. Keresgélni nem kellett sokat, mert elsőre pont a stadion hátsó részéhez érkeztem, amelynek bejáratai a lakóházak között vezetett. Miután innen nem sok látvány tárult elém szépen megkerültem a létesítményt (és egy sor házat) és már szembe is találtam magam a főbejárattal. A "front" igen tetszetősen hatott, főleg a falra felvitt címerek ragadták meg a figyelmemet. Mivel 2008-ban megváltozott a QPR címere, így az utolsók között csodálhattam meg ezt a változatot. A Rangers nem volt éppen hűséges a stadionjához (de nem csak ehhez), a fennállása alatt 16 hazai pályája volt és a Loftus Road-tól is többször elköszönt, majd tért vissza. Persze ez már egy igen régi história, ugyanis 1963-óta itt játssza hazai meccseit a QPR, amely napjainkban az egyik legkisebb Premier Ligás stadion Angliában.


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése