2013. március 24., vasárnap

Egy kis "atlétika" Londonból

A londoni kalandozásaim alatt számtalan sportlétesítményt felkerestem, így a nagyobb labdarúgó, rögbi és krikett stadionok mellett jutott idő más sportokra is, mint például az atlétika vagy éppen az amerikai futball.

A Finsbury Park Arenát nem volt nehéz lencsevégre kapnom, lévén az akkori szállásom miatt többször is elmentem mellette és ha már így tettem persze hogy le is fotóztam. A park nagyon szép és csendes, csakúgy mint a londoni zöld területek többsége. Ebben a szép környezetben kapott helyett az atlétikai stadion, de ez inkább egy nagyobb sporttelep része, hiszen itt a tenisztől a krikettig mindent játszanak, amolyan hobbi szinten. A sportpályára két hivatalos klub van bejegyezve, mint a hazai meccseinek színhelye. Az egyik a London Blitz amerikai focicsapat, míg a másik a London Mets baseball csapat, szóval nyugodtan kijelenthetjük, hogy Finsbury az amerikai sportok londoni otthona!

Finsbury Sports Arena:



A Mayesbrook Sport Arena atlétikai stadion a Mayesbrook Park Stadion mellett helyezkedik el, így nem volt nehéz rátalálni és körbejárni lévén csak arrább kellett sétálni pár "yardot". A stadion és főleg a fő lelátója még komolyabb kivitelű is mint a szomszédé, annyi hogy ezen létesítmény nincs teljesen körülzárva, így itt mindenki nyugodtan fényképezgethet a saját maga kényére-kedvére. A stadion a Havering Mayesbrook AC hazai pályája, így az atlétikai hely szerelmesei őket láthatják itt fellépni egy-egy fontosabb eseményen.

Mayesbrook Sport Arena:



A Dagenham Arena sziluettjére egy nagyobb séta során akadtam rá az Old Dagenham Parkban és elsőre nem is nagyon tudtam mire vélni a fura épületegyüttest. Aztán kiderült, hogy a falak atlétikai pályát rejtenek, ahol főleg a futók érezhetik magukat otthon. Nagy figyelmet nem szenteltem az "arénának" lévén sokat se előtte, se akkor nem tudtam róla, így csak a szokásos pár kép és irány tovább, hisz Dagenhamban volt még látnivaló bőven.

Dagenham Arena:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése