2013. január 27., vasárnap

WHU sálak


A West Ham csapatának elég nagy respektje van a magyar szurkolói körökben, melyet nem is annyira a csapat, hanem az Inter City Firm huligánjainak tevékenysége váltott ki. Hozzánk is hamar elért a WHU őrület és akik nem egy-egy nagy angol csapatot kezdtek el kedvelni a nagyságuk, sikereik és hírnevük miatt, azok hamar "szerelmesek" lettek a "greenstreetiek" csapatába, pusztán csak szurkolóik miatt. Én nem tartozom ezek közé, habár kétségtelen egy-egy híres vagy hírhedt szurkolótáborral megáldott csapat az én érdeklődésemet is jobban kiváltja. Valahogy így vagyok én a "uniteddel" is. A sálak különböző úton módon kerültek hozzám, párat baráti alapon kaptam megőrzésre (Balu), amit meg nem kaptam azt vettem szimpla boltban vagy piacon, de olyan is akadt amit a stadionban berendezett ajándékboltban sikerült beszereznem. Jelen pillanatban így fest a WHU gyűjtemény, kilenc darab sál, melyből a csíkosak a kedvenceim, főleg a címeres, nem éppen ma kötött darab.











hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése