2013. január 27., vasárnap

DEAC


A kétezres évekre nem sok meghatározó debreceni labdarúgó csapat maradt talpon. A DVSC mellett csak a DEAC büszkélkedhet azzal a ténnyel, hogy a klub száz éves történettel rendelkezik, sőt mi több stadionja a legrégebbi a városban. Az Egyetemi Sporttelepet ugyanis 1926-ban vehették birtokba a sportolni vágyók és azóta ugyan kisebb-nagyobb változásokon átesett, de még mindig áll és jobban pattog rajta a labda mint valaha. A DEAC egyetemi csapata mellett jelenleg a DVSC II is a Dóczy József utcában játssza hazai meccseit így meg van terhelve a létesítmény rendesen. Én sokat nem jártam a sporttelepen hiszen se a második csapat, se a DEAC meccseit nem látogattam, látogatom rendszeresen, így csak 1-2 MK találkozón vagy kiemeltebb másodosztályú meccsen tettem tiszteletemet.


Aztán elkapott ez a stadion látogatási mizéria és 2009-ben úgy gondoltam a többi, még álló debreceni stadion és sportcsarnok mellett a DEAC pályára is kilátogatok és kattintok párat a gyűjtemény számára, meccs nélkül, csak úgy "pőrén" a lelátókról. Az eredmény a "képek" között látható én meg csak remélni tudom, hogy 5-10-20 vagy akár 50 év múlva is állni fog ez a "történelmi" létesítmény.


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése